Výměna a vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nesedí, nezoufejte! Do 21 dnů vám garantujeme výměnu za jakékoliv jiné zboží nebo vrácení bez udání důvodu! Při výměně či vrácení zboží postupujte následujícím způsobem, urychlíte tím vyřízení vaší žádosti:

Při výměně

  1. Učiňte novou objednávku na zboží, o které máte zájem místo původně objednaného (i v případě výměny velikosti). Pokud se cena nové objednávky bude lišit od hodnoty vráceného zboží, přeplatek vám bude vrácen na účet a případný doplatek doúčtován.
  2. Při objednávání v posledním kroku pokladny e-shopu zaškrtněte pole VÝMĚNA ZBOŽÍ.
  3. Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše. Ve formuláři uveďte číslo nově vytvořené objednávky (číslo objednávky zjistíte v potvrzovacím e-mailu).
  4. Kompletně vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako jako obyčejný balík nebo pojištěný doporučený balík bez dobírky na adresu Induo, s.r.o., Mikuláškova 529/1, 674 01 Třebíč. Prosím NEZASÍLEJTE zboží jako balík na poštu.

Při vrácení

  1. Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše.
  2. Formulář vyplňte a uveďte číslo účtu, kam chcete zaslat peníze za vrácené zboží.
  3. Vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Induo, s.r.o., Mikuláškova 529/1, 674 01 Třebíč. Prosím NEZASÍLEJTE zboží jako balík na poštu.

Měněné nebo vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité (pouze v rámci zkoušení) a kompletní. U zboží nesundávejte cedulky, roztržený sáček nevadí (u obuvi zašlete i neponičenou krabici).

Reklamace zboží

Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Nabízené zboží je vynikající kvality a věříme, že budete plně spokojeni! V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad postupujte následovně:

  1. Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše.
  2. Formulář vyplňte a popište důvod reklamace zboží.
  3. Kompletně vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Induo, s.r.o., Mikuláškova 529/1, 674 01 Třebíč.

Reklamace přepravních služeb

Naše zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a následně přepravovány z našeho skladu až k Vám domů přes smluvního dopravce. Při přebírání zásilky si zkontrolujte zda zásilka není:

  • mechanicky poškozena,
  • promáčena,
  • otevřena a příp. i znovu zalepena.

Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady, neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně nás kontaktujte a my vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.